نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او که تو را مجبور به رفتن کرد

او که تو را مجبور به رفتن کرد

باشگاه وستهم انگلستان تأیید کرد که سیمونه زاتزا، مهاجم شماره هفت یوونتوس را با قراردادی قرضی به ارزش 5 میلیون یورو و با قابلیت دائمی شدن به مبلغ 25 میلیون یورو بعلاوه پاداش خریده است.

 

همچنین جک سولیوان، پسر مالک باشگاه دیوید سولیوان، جزئیات این قرارداد را در توئیتر منتشر کرد:

 

زاتزا امضا کرد. جزئیات کامل فردا در سایت وستهم یونایتد منتشر می شود. این یکی از سخت ترین قرارداد هایی بود که به امضاء رسید. 5 میلیون برای قرارداد قرضی و اگر به او تعداد کمی بازی برسد این قرارداد تبدیل به قرارداد دائمی 5 ساله خواهد شد و ما 20 میلیون دیگر به اضافه متعلقات دیگر خواهیم پرداخت.

 

این جمله مطابق خبری است که پیش از این اسکای اسپورت ایتالیا منتشر کرده بود. مبنی بر اینکه زاتزا با قراردادی قرضی با قابلیت دائمی شدن به مبلغ 28 میلیون یورو شامل پاداش یووه را ترک خواهد کرد.

 

اگر مهاجم ایتالیایی تعداد انگشت شماری را در پیراهن وستهم به میدان رود، این حق خرید اجباری خواهد شد. پس از آنکه یوونتوس پیشنهاد باشگاه انگلیسی را پذیرفت، او جمعه گذشته به لندن پرواز کرد تا این نقل و انتقال را تکمیل کند.

 

مربی وستهم در این ارتباط گفت:

 

این (انتقال) مثبت و با کیفیت است. ما مدت هاست که به دنبال مهاجمی با کیفیت بالا هستیم و او همیشه نامش در این بین مطرح می شد.

 

این اولین تجربه خارجی زاتزای 25 ساله است که دوران فوتبالی خود را در آتالانتا، سمپدوریا، یووه استابیا، ویارجو، آسکولی و ساسوئولو گذراند و در سال 2015 به یوونتوس پیوست.

 

بیانکونری در سال 2013 او را با مبلغ 10 میلیون یورو با بند خرید مجدد به ساسوئولو فروخت و که دو سال بعد با مبلغ 18 میلیون یورو آن را فعال کرد و در واقع خرید او برای باشگاه تنها هشت میلیون یورو هزینه برداشت و این نشان از سود بیست میلیون یورویی باشگاه از فروش ملی پوش ایتالیایی دارد.

 

فصل گذشته زاتزا 8 گل و 2 پاس گل در 24 بازی که در جریان رقابت های اصلی به میدان آمد برای یووه به ثمر رساند که در بیشتر آنها بصورت تعویضی وارد زمین شد.

 

معروفترین گل او شوت سرنوشت سازش برابر ناپولی در فوریه گذشته بود که به نوعی گل اسکودتو نیز نام گرفت.

 

و او اکنون باید در وستهمی توپ بزند که در بازی های پلی آف مقدماتی لیگ اروپا حذف شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: